dinsdag 11 september 2012

Logo ontwerp voor Van der Gender Fotografie


Logo ontwerp voor Van der Gender Fotografie.

De klant wou het logo het liefst in verschillende versies voor verschillende doelgroepen, en de website subtiel vermelden zonder dat het afbreuk deed aan het logo.

Ik heb als basis gekozen voor moderne frisse kleuren die goed in een huisstijl te verwerken zijn met een bijpassende lettertype. Daarbij heb ik een diafragma als beeldmerk gemaakt. Bij de bovenste voorstellen heb ik de wens om het logo aan te kunnen passen aan uw doelgroepen verwerkt door de onderste tekst in verschillende versies te laten zien. Dit zou op visitekaartje goed kunnen worden verwerken, erg handig als dit wordt uitgedeeld binnen de gewenste doelgroep. Onderaanheb ik een brede versie van het logo, ideaal voor op de website. En in het midden heb ik nog een hippe versie van het logo gemaakt. Wat aantrekkelijk is voor het jonge publiek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten