maandag 24 september 2012

Logo ontwerp voor Bubbels & Beauty (2e)


Logo ontwerp voor Bubbels & Beauty.

De klant heeft een schoonheid / pedicure salon en wilt daar een mooi passend logo bij. Omdat de klant vermeld heeft dat de winkel in de kleuren blauw en grijs is ingericht heb ik gekozen deze kleuren ook in het logo te verwerken. Ik heb gekozen om een luxe ogende font erbij te gebruiken dat past bij de doelgroep. Hoewel de klant de gebruikte kleuren en font mooi vond was dat helaas niet het geval met het beeldmerk.

Ik heb er in deze nieuwe versie voor gekozen om onder de naam een lijn te plaatsen waarmee ik bubbels laat zien. Tevens lijkt het alsof de naam nu boven "wolken" zweeft. Wat het een meer hemels gevoel geeft. Als beeldmerk heb ik een cirkel genomen (bubbel) waarin ik twee keer de B heb geplaatst om te linken naar de namen. Deze B cirkel is nu een herkenbaar beeldmerk geworden dat goed afzonderlijk van de naam gebruikt kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten